به اطلاع دوستان وهمکاران محترم مخابرات وای سی تی می رسانم دیروز جلسه مهمی در خصوص مشکلات دفاتر  در استان برگزار شد که موارد مورد بحث وگزارش جلسه در این پایگاه به اطلاع همه خواهد رسید