برادران عزیز طی خبری که دیشب به دستمان رسید قرار شد که روز دوشنبه همین هفته حرکت کنیم  به سمت تهران ومورخ 17/02/92روز سه شنبه صبح جلوی مجلس شورای اسلامی گردهمایی عظیم برپا شود ودیگر جای هیچ شک وتردیدی نیست وامکان دارد گردهمایی 2روز باشد!!در ضمن خواهشمند است پلاکاردهایی با مضمون اینکه ما کارگزاران مخابرات روستایی خواهان قرارداد اداره کاری با رابطه کارگری ومستقیم با مخابرات وتداوم بیمه هستیم هر استان یک پلاکارد ودیگر جایی هیچ کم وکسری نباشد ای کسانی که از زیر بار زور باپیمانکار امضا نمودید؟؟ روی سخنمان بیشتر با شماهاست!! آخر ماهی 150هزارتومان تا به کی !!!!ای دلاور مردان ای کارگزاران غیور-ای آذربایجان .ای کردستان.ای خراسان .ای خوزستان.ای لرستان .ای بوشهر.ای هرمزگان .ای همدان .ای کرمان.ای اصفهان .ای شیراز.ای تبریز.ای اردبیل.ای گیلان.بخروشیدما منتظر حضور سبزتان هستیم

از طرف شورای هماهنگی کارگزاران مخابرات کل کشور