نخستین نشست خبری مظفر پوررنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران امروز در آستانه روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی برگزار شد.

کمال بیگدلی در این نشست در خصوص موضوع کارگزاران مخابرات روستایی، اظهار داشت: با 14 میلیارد تومان مسئله بلاتکلیفی کارگزاران روستایی را حل کرده‌ایم.

معاون مالی شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع این بود که اسنادی که کارگزاران در اختیار بیمه گذاشتند باید مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت کارگزاران تفاوت نرخ‌ها و سنوات خود را از مخابرات مطالبه کند.

وی گفت: این مطالبات در حال پرداخت است؛ بخشی از آن پرداخت شده و مابقی نیز درحال پرداخت است.

معاون مالی شرکت مخابرات ایران گفت: مشکل این است که در برهه‌ای از گذشته برداشت از نوع همکاری کارگزاران با مخابرات متفاوت بود؛ اینکه کارمند، کارگر و پیمانکار مخابرات بودند متفاوت بود.

بیگدلی ادامه داد: اکنون با انعقاد قرارداد با کارگزاران حق بیمه آنها پرداخت می‌شود.