مخابرات
نخستین نشست خبری مظفر پوررنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران امروز در آستانه روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی برگزار شد.
کمال بیگدلی در این نشست در خصوص موضوع کارگزاران مخابرات روستایی، اظهار داشت: با 14 میلیارد تومان مسئله بلاتکلیفی کارگزاران روستایی را حل کردهایم.
معاون مالی شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع این بود که اسنادی که کارگزاران در اختیار بیمه گذاشتند باید مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت کارگزاران تفاوت نرخها و سنوات خود را از مخابرات مطالبه کند.
وی گفت: این مطالبات در حال پرداخت است؛ بخشی از آن پرداخت شده و مابقی نیز درحال پرداخت است.
معاون مالی شرکت مخابرات ایران گفت: مشکل این است که در برههای از گذشته برداشت از نوع همکاری کارگزاران با مخابرات متفاوت بود؛ اینکه کارمند، کارگر و پیمانکار مخابرات بودند متفاوت بود.
بیگدلی ادامه داد: اکنون با انعقاد قرارداد با کارگزاران حق بیمه آنها پرداخت میشود.