اطلاعیه
پیمانکاران ومسئولین مخابرات در سطح استان وکشور به ترفند وتهدیدهای مختلف تلاش بر بستن قرارداد پیمانکاری با کارگزاران هستند امروز هم باخبر شدیم که مخابرات همدان به روش تفرقه وترساندن تعدادی با شکرد نماینده پیمانکار وواحد حقوقی مخابرات وحتی شورای روستا تلاش بر بستن قراردادپیمانکاری با ما را دارند . مسئولین مخابرات وقتی از انسچام ویکی شدن ما کم می آورند به ناجار دست به این گونه حرکات میزنند حال بار دیگر توجه شما را به موارد زیر وانجام آن را خواستاریم
۱- فعلا" از بستن قراداد با پیمانکار خوداری وگول هیچ گونه وعد ی را نخورید
۲- نمایندگان محترم در سطح استان وهمچنین فعالان وقلم به دستان استان خواهشمندایم نامه های با شرح حال مشکلات ومصوبات مجلس وخبرهای تهران به نماینده مجلس فرماندار امام جمعه رئیس شهرستان خودواستانداری ومدیر کل مخابرات واداره کار وسازمان بازرسی همدان به طور منظم و خوانا وبیان موضوع خواستار حق وحقوق خود باشید
۳- با توجه به خبر های رسیده کسانی که با پیمانکار قرارداد ببنداند شامل قرارداد مستقیم نمی شوند