باری دیگر همکاران را به هوشیاری دعوت مینماییم
بسمه تعالی
با سلام و تحییّاتبه اطلاع کلیه همکاران محترم مراکز مخابرات روستایی سراسر کشور رسانده می شود که با توجه به اینکه ترفندها و سیاست های ثروت اندوزانه شرکت مخابرات برای همه ما محرز و آشکار است همکاران را مطلع مینماییم که مواظب شاید اجرای ترفند دیگری از طرف شرکت مخابرات باشند و آن اینکه بخواهند که قراردادی ساعتی را طبق قانون کار برای کارگزاران تنظیم نمایند که این مسئله مغایر با قانون و مصوبات مجلس در مورد کارگزاران و نیز مغایر با مفاد جلسات و صورتجلسات منعقد شده می باشد پس دوستان و همکاران زحمت کش سراسر کشور هوشیار باشند که تلاشها و زحمات چندین ساله نباید هدر برود و خدای ناکرده اتفاقی از این دست نیفتد که دست از پا درازتر برگردیم هر چند که انتظار میرود و مصمم هستیم که جامعه کارگزاران مخابرات روستایی تحت هیچ شرایطی تن به عقد چنین قراردادهایی نخواهد داد و از خواسته های قانونی و بر حق خود کوتاه نخواهد آمد و از همین جا باری دیگر اعلام میکنیم بهتر و منصفانه تر این است که شرکت مخابرات ایران دست از بازی کردن با سرنوشت کارگزاران بردارد و سیاستی اتخاذ نماید که همه با همه و در کنار همدیگر و با پشتیبانی همدیگر راه خدمت رسانی را به مردم شریف ایران مخصوصا روستائیان عزیز هموار نموده و همه با همه برای پیشرفت و ترقی شرکت مخابرات ایران تلاش نماییم .
جامعه كارگزاران مخابرات روستایی
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ساعت توسط مدیریت
|