به گزارش کارمندنیوز به نقل از مهر، نصرالله ابراهیمی افزود: با ابلاغ مصوبه معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی 12 هزار نفر از کارکنان نیروهای شرکتی دستگاههای اجرایی استان تهران در دو بخش قرارداد معین و کارگری تبدیل وضعیت شده اند.

وی با اشاره به اجرای کامل قانون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در استانداری تهران اظهار داشت: تاکنون بیش از 330 نفر از نیروهای شرکتی در این استانداری با قرارداد مستقیم، قرارداد معین شده اند.

این مسئول نظارت دقیق دستگاههای اجرایی در خصوص تسویه حساب و پرداخت سنوات 11 ماه اول سال نیروهای شرکتی با پیمانکاران را خواستار شد و ادامه داد: سنوات دو ماه آخر سال که شامل عیدی و پاداش و ... است، به عهده دستگاههای اجرایی طرف قرارداد با کارکنان خود خواهد بود.