تذکر
واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات : شرکت مخابرات به غلط واگذار شده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هیچ ممنوعیتی برای توسعه پهنای باند وجود ندارد، گفت: اکنون اپلیکشنهای مختلفی از شبکه ملی اطلاعات را اجرایی میکنیم و هیچ ممنوعیتی در این زمینه وجود ندارد و از سوی هیچ نهادی ابلاغ نشده که مانع از گسترش پهنای باند کشور شویم.
+ نوشته شده در ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ساعت توسط مدیریت
|