همدانdr811:کارگزاران :  بنا به گزارش و گفته جناب اقای لگزیان نماینده کار گزاران دفاتر مخابرات و آی سی تی روستایی شهرستان نیشابور و خراسان رضوی به دلیل عدم پرداخت حق الزحمه و عدم تمدید قراردادها و تجمیع مراکز کم ظرفیت و اقدام به دادن این مراکز به شرکتها و نیامدن لیست بیمه کارگزاران این شهرستان به صندوق بیمه تامین اجتماعی و نیز  عدم اجرای بیمه این قشر از 21/10/88 تا کنون و مازاد بر آن پاسخگویی غیر شفاف مسئولین مربوطه، بیش از 50 نفر از کارگزاران این شهرستان بلاجبار برای دفاع از حقوق قانونیشان روز شنبه 20/12/90 در جلو ساختمان مدیریت مخابرات و فرمانداری شهرستان نیشابور تجمع نمودند و خواهان حقوق قانونیشان در چار چوبه قانون گردیدند، از خداوند یزدان می خواهیم تا توفیقی را به مسئولین عطا نماید تا  قبل از پیگیری مردمان باوفا و ولایت مدار مشکلات این اقشار را حل نمایند تا خدمتی خداپسندانه باشد .