سلام همکاران محترم توجه توجه
مخابرات قرار است از حقوق شهریور ماه کسانی که مرداد از پست بانک کارمزد دریافت کرده اند . را به صورت کامل کسر کند.و این به خاطر در اختیار گذاشتن لیست کامزد کارگزاران است که پست بانک به مخابرات میدهد و تصمیم بر این است که همه با پست بانک قطع همکاری کنیم. وتا روز شنبه کل دفاتر صندوقشان را صفر کنند و سیستم ها را خاموش کنند تا درس عبرتی برای پست بانک باشد. لطفا همه همکاری کنند