تفرقه بهترین نتیجه را به حق کشان خواهد داد

با سلام واحترام خدمت همکاران گرامی  

به اطلاع شما همکاران گرامی میرسانم مخابرات در حال برنامه ریزیهای بسیار نا خوشایند ومشکل ساز برای ما است و ممکن است تصمیمات اتخاذ شده چنانچه پیگیری نشوند بعدا جبران نشوند  

حال از شما همکاران گرامی خواهشمندایم از تفرقه وگروه کشی وتخریب هم دیگر وباند بازی جدا خودداری نماید و اتحاد ویکپارچکی را سر لوح کار خود قرار دهید وبدانید اگه قرار است تیری شلکیک شود بداند باید به کجا زد نه به خودی