با سلام.
درمورد آشفتگی وضعیت دفاتر ای سی تی هرچه بگویم كم است چرا كه این دفاتر برای بیگاری كردن تاسیس شده اند یعنی نیروی شاغل دردفتر ای سی تی فقط مشغولیت دارد اما ازنظر درآمد فوق العاده پایین است در حدی كه بسیاری از دفاتر جبران كننده هزینه های دفتر نیستند بنده نمیدانم در كشور ی مسلمان چرا اینقدر درحق عده ای ظلم میشود وهیچ گوش شنوایی نیست امیدوارم كه وضعیت اسفبار این دفاتر را خداوند از این حالت نجات دهد از بندگان خدا كه هیچ امیدی نیست چون بعد از هفت سال ازتولد ای سی تی وضعیت هرروز نسبت به روز قبل بدتر شده است.