posوکارت به کارت بزودی برروی سیمیا راه اندازی می شود
علیرضا ارگی رئیس اداره کل بانکداری الکترونیک پست بانک ایران درجلسه شورای اداری پست بانک استان لرستان گفت:عملکرد پست بانک بویژه پس از پرداخت یارانه موجب شد تا مسئولان بانک مرکزی توجه ویژه ای به این بانک داشته باشند و عملکرد استان لرستان در حوزه فناوری اطلاعات بویژه بانکداری الکترونیک بسیار مطلوب بوده است.
وی افزود: درحال حاضر تمامی شعب بانک مجهز به صدور آنی کارت شده و سرویسهای خدمات کارت به شعب انتقال یافته و در آینده سرویس صدور کارت هدیه در شعب نیز به آن اضافه می شود.
ارگی تصریح کرد: سامانه موبایل بانکینگ بر اساس USSD بر روی خطوط ایرانسل راه اندازی شده و قابلیت ارائه سرویس برداشت وجه و پرداخت قبض بر روی کارتهای شتابی بر روی دستگاه های پایانه های شعب (PINPAD) دفاتر بعنوان پایلوت در استان لرستان و عملیات انتقال کارت به کارت بر روی کارتهای سیمیا با قابلیت انتقال (سیمیا به سیمیا و سیمیا به شتاب) راه اندازی می شود.
رئیس اداره کل بانکداری الکترونیک، انعقاد قرارداد شاپرک جهت اتصال 50 هزار دستگاه پایانه فروش (POS) به حساب مشتریان پست بانک با امکان تسویه آنی، انتقال منابع و هزینه کارتهای هدیه به شعب، راه اندازی پرتال خدمات الکترونیک و اطلاع رسانی در حوزه فناوری اطلاعات را جهت استفاده تمامی کارکنان و کارگزاران با قابلیت ارائه پیشنهادات و راه اندازی دستگاه های پایانه فروش (POS) بر روی حسابهای سیمیا را از دیگر برنامه های حوزه فناوری اطلاعات عنوان کرد.